OWNER PRODUK JUS AIMRA'A TERPAKSA MINTA MAAF PADA CUSTOMER SEBAB...

Assalamualaikum Semua , Hai

Ya, Rin sendiri terpaksa minta maaf pada customer jus Aimra'a sebab.... 

(Kalau nak tahu, al-kisahnya bermula begini....)

Seperti yang anda semua tahu, Rin sendiri yang suggest Jus Aimra'a untuk customer dan wanita-wanita diluar sana.  Ya, Sebelum anda sendiri nak minum jus Aimra'a, Rin pun akan explain tentang khasiat dan kandungan bahan dalam Jus Aimra'a ni. Dan bila korang trust dan nak cuba Jus Aimra'a ni memang Rin sangat sarankan, bukan sebab this is my product, tapi sebab khasiat yang Rin impikan ni betul-betul menjadi dan sememangnya selamat diambil oleh semua wanita diluar sana.  

Begitu jugalah Rin telah sarankan kepada salah seorang pengguna Jus Aimra'a yang bernama Ayusya.  Ayusya belum berkahwin, katanya bakal berkahwin hujung tahun ini (2018), seorang badan yang agak berisi dan ingin turunkan berat badannya atau ingin ramping. Dalam masa yang sama, Ayusya nak naikkan aset payudaranya. Bagi Rin, Ayusya amat sesuai untuk minum Jus Aimra'a.  Kenapa?

Sebab Jus Aimra'a mengandungi fruit apple juice, kurma, madu, habbatussauda, pueraria mirifica, kacip fatimah dan lain-lain lagi herba terbaik untuk wanita.  Dan asas utama bahan Jus Aimra'a adalah makanan sunnah Nabi.  Jus Aimra'a ini boleh dikategorikan sebagai Jus Pati Jamu Makanan sunnah dan herba wanita terpilih TANPA gula, pengawet dan pewarna

Dipendekkan cerita, Ayusya pun beli 2 botol jus Aimra'a sebab lagi berbaloi untuk dapat harga promosi kalau beli 2. Dalam seminggu Ayusya ada hubungi Rin untuk feedbaaaack, time tu sangat-sangat ok. Katanya tenaga bertambah cergas dan tidak letih seperti selalu. Itu memang hebat sebab ramai yang merasainya.  

Sebulan kemudian, hampir pertengahan bulan yang kedua, Rin ada follow up dengan Ayusya. Rin tanya, macam mana dengan minum Jus Aimra'a tu? Bayangkan, dah sebulan kita tak tanya pelanggan ok atau tidak, sebab aritu dia dah bagi feedback ok. Sekarang tengah bulan kedua, bila Rin tanya balik.. Jawapan dia buat Rin betul-betul kena minta maaf dengan dia.

Rin tak sangka Jus Aimra'a ni memang sampai jadi macam ni. Sampai Ayusya terpaksa Stop minum dulu jus ni.  Bawah ni adalah Perbualan Rin dengan Ayusya.








Rin terpaksa minta maaf dengan Ayusya sebab Kesan Jus Aimra'a betul-betul buat bukan sahaja dia jadi slim dan kurus, tapi rupa-rupanya dia pun terpaksa berhenti minum Jus Aimra'a kejap sebab kesannya memang terbukti terbaik dalam meningkatkan aset payudara dan punggung wanita.  

Sememangnya Jus Aimra'a adalah herba wanita yang selamat, asli, halal dan tidak dicampur dengan mana-mana bahan kimia atau pengawet. Ia adalah herba fresh 100% Tanpa gula, pewarna dan pengawet.  Khasiat yang Ayusya terima adalah daripada herba terpilih wanita yang terdapat di dalam Jus Aimra'a iaitu Pueraria Mirifica.  Kesan pueraria mirifica ni memang betul-betul hebat dalam meningkatkan aset para wanita terutamanya menegang dan membesarkan payudara dan punggung.  Kenapa kurus? Sudah tentu Apple fruit juice, acai berry membantu membakar lemak secara anda tidak sedar setelah mengamalkan Jus Aimra'a. Alhamdulillah Ayusya sangat heppy dengan Jus Aimra'a dan kesannya. Rin pun tumpang happy untuk pelanggan. Alhamdulillah :) Dengan harga yang murah lagi berpatutan, semua wanita berumur 13-80 tahun boleh amalkan Jus Aimra'a.   Jom lihat Testimoni Jus Aimra'a dibawah.








Catat Ulasan

0 Ulasan